Контакти: +38 (099) 506 1030; (063) 010 3595 Адреса: Київ, пр-т Берестейський, 45 (метро "Шулявська")
Просимо Вас звернути увагу на гарантійні умови для всіх інструментів BOSCH, DREMEL, CST / Berger
1.1. Гарантійне обслуговування та ремонт електроінструменту BOSCH, DREMEL, CST / Berger з дотриманням вимог і норм виробникана території Україна здійснюється тільки в сервісному центрі ТОВ «Роберт Бош ЛТД» або сервісних центрах, які авторизовані ТОВ «Роберт Бош ЛТД», далі -«сервісна служба ТОВ «Роберт Бош ЛТД».
1.2. Сервісна служба ТОВ «Роберт Бош ЛТД» розглядає гарантійні претензії за наявності:
1.3. Гарантійний строк обчислюється з дня продажу споживачу та становить:
1.3.a. На професійний інструмент (колір корпусу -синій) і вимірювальну техніку (колір корпусу - синій) - 12 місяців.
При реєстрації на сайті www.bosch-pt.com/warranty протягом 4 тижнів з моменту придбання, гарантія продовжується до 36 місяців з моменту придбання, а також поширюється на акумуляторні батареї та зарядні пристрої включно.
1.3.b. На акумуляторні батареї та зарядні пристрої для професійного інструменту та вимірювальної техніки, що придбані окремо від інструменту, поширюються гарантійні умови, ідентичні умовам на інструмент.
1.3.c. На інструмент та вимірювальну техніку для домашніх майстрів, садовий інструмент (колір корпусу - зелений) -24 місяці. При реєстрації на сайті www.MyBosch-tools.com протягом 4 тижнів з моменту придбання, гарантія на інструмент продовжується до 36 місяців з моменту придбання, за винятком акумуляторних батарей та зарядних пристроїв.
У разі використання інструменту в професійних цілях термін гарантії підлягає скороченню до 12 місяців з моменту придбання і не може бути подовжений.
1.3.d. На інструмент торгової марки DREMEL - 24 місяці.
У разі використання інструменту в професійних цілях термін гарантії підлягає скороченню до 12 місяців.
1.3.e. CST / Berger - 24 місяці.
1.4. Протягом гарантійного терміну безкоштовно усуваються:
1.4.a. Пошкодження, що виникли через застосування неякісного матеріалуу в виробництві інструменту;
1.4.b. Дефекти збірки інструменту, допущені з вини заводу–виробника.
1.5. Термін служби електроінструменту BOSCH, DREMEL, CST / Berger становить 7 років.
2.1. На механічні пошкодження (тріщини, відколи, подряпини і т.п.) та пошкодження, що викликані впливом агресивних середовищ, високої вологості, високих температур, попаданням сторонніх предметів у вентиляційні решітки електроінструменту, в насос високого тиску, а також пошкодження, які настали внаслідок неправильного зберігання (корозія металевих частин тощо). На електричні кабелі з внутрішніми та зовнішніми механічними або термічними ушкодженнями.
2.2. На інструменти з несправностями, що виникли внаслідок перевантаження (яке привело до виходу з ладу ротора, статора тат.п.), не дотримання приписів інструкцій по експлуатації або неправильної експлуатації, застосування інструменту не за призначенням або внаслідок застосування неналежного приладдя.
2.3. На природний знос інструменту (вичерпання ресурсу, сильне зовнішнє або внутрішнє забруднення).
2.4. На частини, що схильні до природного зносу (вугільні щітки, зубчасті ремені, гумові ущільнення, сальники, клапани, підшипники, пильовикиі т.д.).
2.5. На змінне приладдя (патрони, цанги, шини, зірочки, фільтри і т.д.) і робоче приладдя (пилки, свердла, фрези, пильні диски, пістолети, приладдя для розпилювання, шланги і т.д.).
2.6. На інструмент, що розбирався або ремонтувався протягом гарантійного терміну поза межами сервісної служби ТОВ «Роберт Бош ЛТД».
2.7. На інструмент з видаленим, стертим або зміненим заводським номером.
2.8. На профілактичне обслуговування електроінструменту, наприклад, чистка, промивка, змащення і т.п.
2.9. На акумуляторні блоки, які повністю виробили ресурс.
2.10. На інструмент, котрий не імпортувався ТОВ «Роберт Бош Лтд».
Для всіх електроінструментів BOSCH, DREMEL, CST / Berger обов'язково регулярне технічне обслуговування. Періодичність ТО дорівнює терміну служби комплекту вугільних щіток. Робота майстерні з проведення ТО здійснюється згідно з чинними розцінками сервісного центру. Виявлені під час проведення ТО несправності, які підпадають під дію гарантійних зобов'язань, усуваються безкоштовно, негарантійні дефекти усуваються за погодженням із споживачем у встановленому порядку. Підпис клієнта є підтвердженням того, що клієнт ознайомлений з обома сторонами гарантійної карти, інструкціями на інструмент, зрозумів їх і з ними згоден.